Østre Toten kommune

Informasjon om datainnbruddet og koronasituasjonen

Servicedesk

Ikomm sin servicedesk nås på følgende måte:

Telefon: 610 50 600

E-post: servicedesk@ikomm.no

Kundenummer for Østre Toten kommune er: 10476

Dette kundenummeret blir du bedt om å oppgi når du ringer, eller du starter med det i e-posten. (Når det kommer en e-post fra en kunde så vil servicedesk også se adressen til avsender og dermed enkelt identifisere kunden).

Servicedesken vil være såkalt Singel Point of Contact (SPOC). Dette innebærer at Østre Toten kommune har ett kontaktpunkt for alle våre IT-spørsmål.

Prioritet

MERK: Dette er det kun ledere som kan gjøre.
Dersom det er nye eller gamle saker som det haster med, eller som det oppleves for lang svartid på, kan det tas direkte kontakt med Preben Abel (kundeansvarlig) eller Hallvard Skjellerud (Service Level Manager).

Kontaktinformasjon:

Preben Abel
Epost: Preben.abel@ikomm.no
Telefon: 970 12 862

Hallvard Skjellerud
Epost: Hallvard.skjellerud@ikomm.no
Telefon: 917 17 246